שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
29°C
Scattered clouds
22/09/2021 14:23
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ניהול מוניטין לחברת נדלן

ניהול-מוניטין-לחברת-אינטרנט
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

לכל עסק, איש עסקים, איש ציבור ואפילו איש פרטי יש מוניטין, גם אם לא בחרו בכך. התפתחות האינטרנט גרמה לכך שנוצר מוניטין באינטרנט מה שהפך את ניהול המוניטין לטריקי יותר. מה זה ניהול מוניטין וכיצד עושים זאת?

צריכים ייעוץ בנדל''ן?

השאירו פרטים לתיאום פגישה:

מה זה ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין לשוק הנדלן הוא שיטה לייחצון שם העסק והבאת לקוחות אליו. ניהול מוניטין מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי אמצעי שונים. האמצעי המרכזי דרכו ניתן לנהל מוניטין הוא מנוע החיפוש של גוגל, אך גם הרשתות החברתיות תופסות תאוצה רבה. על מנת שהמוניטין שלנו באינטרנט יהיה חיובי ואנשים ירצו לשמוע עלינו ולהכיר אותנו, יש לבצע ניהול מוניטין חכם. 

ניהול מוניטין מיועד לחברות, עסקים, בעלי מקצוע, אנשי ציבור ואנשים פרטיים. ניהול מוניטין עבור עסקים וניהול מוניטין עבור אנשים הוא למעשה דבר דומה שמתבצע באותן השיטות ופועל עבור אותה המטרה- שמירת המוניטין החיובי והבאת אנשים רבים להכרת העסק או האיש. 

מהו מוניטין שלילי?

כאשר מבצעים ניהול מוניטין לחברות בניה, פועלים למעשה ליצירת מוניטין חיובי לעסק ברחבי האינטרנט. מוניטין שלילי הוא אחד הדברים הרעים ביותר שקורים לעסק ואחד הדברים שהכי קשה להיפטר מהם. מוניטין שלילי נוצר בעקבות מגוון דברים שונים. למעשה מספיקה תגובה שלילית בפורום מרכזי שתגרום להרתעה של לקוחות רבים. 

דרכים ליצירת מוניטין שלילי

על מנת לדעת לבצע ניהול מוניטין חכם, חשוב להבין כיצד נוצר מוניטין שלילי באינטרנט. קיימות דרכים שונות ליצירת מוניטין שלילי-

  • פרסום כתבה שלילית- אם מתפרסמת עליכם כתבה שלילית, הדרך לקבלת מוניטין שלילי היא קצרה מאוד. במיוחד, אם הכתבה התפרסמה באתר חדשותי או שיווקי מוביל. שכן אתרים אלה מופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. 
  • תגובה שלילית- כיום יש פורומים רבים להשארת תגובות שליליות. ניתן להשאיר תגובה שלילית באתרים מרכזיים, בפורומים שונים וברשתות החברתיות. מספיקה תגובה שלילית אחת של לקוח לא מרוצה שתתפרסם ברחבי הפייסבוק ותיצור לכם מוניטין שלילי בין לילה. תגובות אלה בדרך כלל נוגעות למוצר לא תקין, מחיר גבוה או שירות לא נעים שקיבל הלקוח. 
  • אתרי פסקי דין- ברחבי האינטרנט קיימים אתרים של פסקי דין. באתרים אלה מופיעים מאגרים שונים של פסקי דין ואם אי פעם תבעו אתכם כנראה שאתם מופיעים במאגר. הופעה במאגר פסקי דין יכולה להרתיע לקוחות רבין, שכן הדבר מעיד שאולי העסק שלכם בעייתי. 

כיצד אפשר לתקן מוניטין שלילי?

התשובה היא פשוטה- ניהול מוניטין מומלץ לבצע עם חברת BEST LINKS המתמחה בשירות מקצועי ואמין כאשר מנהלים נכון את המוניטין באינטרנט אפשר לתקן את המוניטין השלילי שנוצר עלינו. כאשר אתם רואים פרסום שלילי עליכם או על העסק שלכם, חשוב קודם כל לקבל ייעוץ מקצועי על ניהול מוניטין ולא ליצור יותר נזק מתועלת. קיימים אנשי מקצוע שיודעים לבצע ניהול מוניטין באינטרנט ויודעים לעשות זאת באופן חכם. כמו כן, הם מכירים את האתרים השונים ובדרך כלל יודעים מה ההשפעה של כל פרסום שלילי. לדוגמא, פרסום תגובה שלילית בפורום לא מרכזי לא ישפיע כמו פרסום של כתבה שלילית באתר חדשותי מוביל. לכן, דרך הפעולה להתמודדות מול כל פרסום כזה תהיה שונה.