התייעצו איתנו:

ראשי / עסקאות נדלן / מכירת דירה / שיווק נדל"ן באינטרנט: המדריך המלא לשיווק נדל"ן באינטרנט!

שיווק נדל"ן באינטרנט: המדריך המלא לשיווק נדל"ן באינטרנט!

    adimage

שיווק נדל"ן באינטרנט אינו קל. בשונה ממוצרים אותם ניתן לשלוח בדואר (בתקווה שהם יגיעו) או שירותים הניתנים מרחוק, נדל"ן מחייב הגעה פיזית לנכס כדי לבחון את כדאיות ההשקעה והשאלה שנשאלת על ידי רבים תהיה איך מוציאים אנשים מהבית ומביאים אותם לעולם הפיזי כאשר הם בעולם וירטואלי נוח ונעים. שיווק נדל"ן באינטרנט היא לא משימה פשוטה גם לעוסקים בשיווק באינטרנט למחייתם. הבעיה הופכת למורכבת עוד יותר כאשר מנסים למכור חלקת שטח חקלאי או תכניות עתידיות לבנייה כאשר גם בפועל מוצר קיים.

במדריך זה נעבור על שני סוגי שיווק שיכולים להיות מעט שונים זה מזה באינטרנט:

  1. שיווק נדל"ן באינטרנט – דירה למגורים / דירה להשקעה ללקוח יחיד.
  2. שיווק נדל"ן באינטרנט – פרויקט נדל"ני שמשווק לקונים רבים.

כאשר ההבדל בין הסוגים הללו נובע מאופי העסקה וכמובן בסכומים אותן ניתן להשקיע בשיווק. אנחנו סידרנו את המדריך לפי סדר פעולות אפשרי וכמובן שניתן לבחור לעשות את הדבירם אחרת לפי הצורך שלכם ולפי הדחיפות בו אתם נדרשים לסגור עסקה. ככלל, ככל שאתם נדרשים למכור מהר יותר – מחיר השיווק יהיה יקר יותר. במידה ויש לכם סבלנות ניתן לבצע עסקה דומה בהשקעה נמוכה יותר בשיווק.

שיווק נדל"ן באינטרנט – המדריך המלא!

שיווק נדל"ן  -מכירת דירה יחידה

1. שיווק נדל"ן בלוחות ובאינדקסים

שיווק דירה באינטרנט בידי מתווך נדל"ן ובידי אדם פרטי יתחיל תמיד בלוחות ובאינדקסים החינמיים ברחבי הרשת. הסיבה לכך היא שלשם מגיעים רוב רוכשי הדירות ולמוכר הדירה ההשקעה המתבקשת נמוכה משמעותית. מוכר דירה אינו צריך להקים אתר או להשקיע סכומי עתק כדי שיהיה לו מקום להציג את מרכולתו וכאשר מצטרפים ללוחות השונים באינטרנט בהחלט ניתן ליהנות משוק פעיל מאוד של רוכשים שבהחלט יכולים להחליט לרכוש את הדירה במידה ופרסמתם את המודעה בצורה הנכונה.

1.1 פרסום מודעה בלוחות דירות למכירה

פרסום דירה בלוחות דירות למכירה אינו מורכב במיוחד. ולמרות זאת, עליכם להגיע מוכנים לשלב השיווק של הדירה. עליכם לבצע הערכת שווי דירה ולהבין מה ערכה האמיתי של הדירה שלכם. במידה ותדרשו סכום גבוהה או נמוך מידי הרי שתפגעו מכך ולכן כאשר מגיעים לשלב השיווק עליכם להגיע מוכנים ובשלים עם הסכום אותו אתם רוצים לקבל על הדירה (עם תוספת קטנה עבור ניהול המשא ומתן כדי שתוכלו להוריד במחיר עבור הקונה)

לוחות מודעות למכירת דירות:

את המודעה שלכם אתם מפרסמים רק לאחר שעברתם על כל הפרטים ושלמים עם תוכן המודעה. חשוב לזכור שמודעה זו צריכה לדבר עם הקונים הפוטנציאליים ויכולה לקבוע האם תצליחו למכור מהר או שתדרשו לשלם עמלת תיווך למתווך מקצועי שיעשה את העבודה עבורכם. אנו כמובן נמליץ לפרסם מודעות בחינם כאשר רק בלוח אחד מוביל להשקיע כמה עשרות שקלים בקידום ממומן של המודעה שלכם כדי שלא תפספסו את הקונים שנמצאים בכל הלוחות.

1.2 פרסום מודעה באפליקציות ייעודיות לחיפוש דירות

אמנם רוב הפעילות שקשורה לנדל"ן עוד נמצאת בדפדפן המחשב ובאתרים מסודרים אך ככל שעוברים השנים יותר ויותר תנועה נאה לה למובייל ולאפליקציות. אמנם לכל הלוחות שציינו בסעיף הקודם יש אפליקציה ייעודית אך עדיין עלינו לחשוב מחוץ לקופסא כאשר אנו פונים לקהל הרחב ביותר שניתן ולכן ננסה לאתר אפליקציות שיכולות לעבוד במכירת דירה. אנו לא נמליץ להשקיע כסף על המודעה באפליקציות מאחר ומדובר בהוצאה מיותרת מאחר וסך התנועה בהם נכון להיום די דלה.

האפליקציות האפשריות למכירת דירות:

2. שיווק נדל"ן באמצעים חברתיים

כיום כבר לא ניתן להתעלם מהממד החברתי שקיים ברשת. רשתות חברתיות הפכו למקום בו כולם מבלים זמן רב וכאשר אנו מחפשים אנשים שישקלו לרכוש את הנכס שלנו כדאי שנסתובב היכן שהקונים שלנו נמצאים. רבים שוכחים להשקיע את המאמץ הנדרש כדי לקדם את מכירת הדירה וכך הזמן עובר וערך הדירה בשוק יורד אט אט. כדי למכור את הדירה ומהר עלינו לעלות שלב אחד נוסף ולהשקיע זמן בקידום המודעה שלנו בצורות שונות:

2.1 פרסום מודעה בקבוצות Facebook אזוריות

כיום לכל אזור בארץ, לכל עיר, לכל שכונה יש קבוצות פייסבוק פעילות יותר ופעילות פחות. קהל רוכשי הדירות לרוב משקיע במקום שהוא מכיר ולכן פרסום לאוכלוסייה המשתייכת לסביבת הנכס בהחלט יכולה להיות בחירה נבונה. מאחר וכבר פרסמנו מודעה בשלב הקודם במדריך בלוחות השונים, לוקחים את אחד המודעות ומפרסמים אותה בכמה שיותר קבוצות שיכולות להתעניין ברכישת הדירה. כך לדוגמה:

  • קבוצת פייסבוק של השכונה בה ממוקם הנכס.
  • קבוצת פייסבוק של מחפשי דירות / משקיעים בדירות.
  • קבוצת פייסבוק של מוסדות ופעילויות בסביבת מקום.

תדאגו לא להסתמך על התנועה המבורכת של קונים שעוברים בלוחות המודעות השונות אלא הביאו בעצמכם קונים פוטנציאליים היישר למודעה כדי שהם יוכלו לראות ולהחליט בעצמם האם מדובר בנכס שמתאים למידותיהם. פעמים רבות הורה מזהה הזדמנות עבור ילדיו או אדם מזהה עסקה טובה עבור חבר קרוב שמחפש נכס בסביבה. מהות הרשת החברתית היא להעביר את הבשורה הלאה לאדם הנכון ויש סבירות שעל ידי פעולות אלו אתם מרחיבים את טווח החשיפה של המודעה ומסיבה זו מוכרים מהר יותר את הנכס לקונה שלא בהכרח הסתובב מלכתחילה בלוחות אלו.

2.2 פרסום סרטון וידאו של הדירה ב-Youtube

יוטיוב הוא אחד הכלים החזקים והיעילים למכירת דירות! כן, מתווכים רבים החלו לגלות את הממד הנ"ל ולנצלו לשימוש אישי. הסיבה שיוטיוב כל כך טוב לעסקאות נדל"ן נעוצה בעובדה שגוגל מציג בראש תוצאות החיפוש סרטוני וידאו בעדיפות מסוימת על טקסט. כאשר אדם מחפש דירה בשכונה מסוימת הוידאו שבו אתם מציגים את הדירה יצוץ בראש תוצאות החיפוש ותאפשר לכם ליהנות מתנועה אורגנית של קונים שמחפשים בסביבה של הדירה שלכם.

כדי להצליח במשימה עליכם לעצור לרגע ולחשוב על כמה נקודות:

  • אילו מילות מפתח יחפשו קונים פוטנציאליים?: דירה, מכירה, שם השכונה, שם הרחוב ועוד
  • אילו מראות הקונה הפוטנציאלי רוצה לראות?: נוף, מרווח, ניקיון ועוד
  • איך אתם מקשרים את סרטון היוטיוב למודעה שלכם?

במידה ומפרסמים סרטון תחת מילות המפתח הנכונות הסרטון יופיע בחיפושים הכוללים את מילות המפתח הללו ובעצם לקונים המדויקים ביותר. במידה והם נכנסו לסרטון והחלו לצפות עלינו לדאוג שהדירה תמצא חן בעיניהם ואת זה עושים על ידי תכנון מוקפד של הסרטון כך שכל נקודות החזקה יבלטו ויסתירו את נקודות החולשה. במידה והקונה אהב מה שהוא ראה עלינו לספק לו את המידע כדי ליצור עמנו קשר או להוביל אותו הישר למודעה שלנו לפרטים נוספים וכך נוכל לקבוע מועד להצגת הדירה ואולי למכור את הנכס.

3. שיווק נדל"ן באמצעים פרסומיים

מכירת דירה לא צריכה לעלות יותר מידי כסף. בטח שלא באינטרנט. הסיבה לכך היא שקהל הקונים הפוטנציאלים אינו גדול דיו כדי שישתלם להשקיע כסף על פרסום. ולמרות זאת ישנם מקרים בהם כדאי להשקיע כסף למרות שעושים זאת בידיעה שאנו משקיעים כסף עם סיכוי יחסית קטן לעסקה כתוצאה מפרסום. כאשר אנו לחוצים למכור ומהר כדי שלא נידרש לקחת הלוואת גישור או הלוואת בלון שעולים לנו כסף רב ייתכן ונרצה לדחוף את מכירת הדירה בכוח בשני דרכים עיקריות:

3.1 שימוש בפרסומות Google Adwords

פרסום ברשת החיפוש יהיה בחירה נבונה כל עוד אתם יודעים מה אתם עושים. שימוש במילות מפתח נכונות (מילים שיחפשו רוכשי הדירה שלכם) יכול לזרז את הליך האיתור של הנכס עבור הקונים ולאפשר לכם למכור מהר יותר. אמנם מעטים עושים זאת (מתווכים בעיקר) אך בהחלט ניתן להשקיע מעט כסף בכל יום כדי לדאוג שהמודעה שלכם מקבלת את החשיפה הראויה. אנו כמובן לא ממליצים לעשות זאת אם אין חובה בכך מאחר ובמידה ואתם לא אנשי מקצוע ולא מומחים לפרסום הרי שסיכוייכם להצליח בשיווק ממומן קטן בהרבה והחזקת אדם שיעשה זאת עבורכם כבר הופכת את הפרסום ליקר הרבה יותר.

פרסום ברשת המדיה כלל לא מומלצת מאחר ואין לכם דרך ממשית לנטר את המקליקים ואו לפנות לקהל יעד ברמת דיוק גבוהה כפי שעשיתם ברשת החיפוש. רשת המדיה של גוגל אמנם זולה בהרבה אך תהפוך את כדאיות הפרסום לנמוכה יותר מאחר ואין לכם עניין במיתוג או ביתרונות אחרים שיש ברשת המדיה עבור משווקים גדולים.

3.2 שימוש בפרסומות Facebook

אנחנו לא מאמינים גדולים בפרסום בפייסבוק אך גם אנחנו רואים לעתים הצלחות לא קטנות בתחומים שונים. בפרסום דירה למכירה אתם יכולים לקבוע את האוכלוסייה שתראה את המודעה בצורה חכמה יותר מבאשר בגוגל מאחר ובפייסבוק אופן הסינון נעשה לפי אנשים ולא לפי מילות מפתח. קל מאוד לזהות אנשים שעשו לייק לאחרונה לאתרים שעוסקים בנדל"ן וכך בעצם לפלח אוכלוסייה שמתגוררת במיקומים הנכונים ויחד עם זאת מחפש לרכוש דירה.

הבעיה בפייסבוק שיש עיוות תמידי בנתונים ואתם מוצאים את עצמכם משלמים הרבה כסף עבור מעט תוצאות. מאחר ואין לכם יכולת להטמיע Pixel מעקב (קוד לספירת הצלחות) במודעה ששוכנת באתר שאינו שלכם אתם מסתמכים לגמרי על נתוני פייסבוק ונדרשים לשלם בהתאם. שוב כפי שפתחנו – פרסום ממומן למכירת דירה צריכה להיות אמצעי אחרון ורק כאשר כל הקודמים לא צלחו.

שיווק נדל"ן – פרויקטים גדולים בנדל"ן

1. שיווק נדל"ן באמצעים אורגניים

שיווק נדל"ן בפרויקטים גדולים מצריך היערכות שונה לגמרי מזו של דירה אחרת. יש חשיבות רבה לנראות ולשמירה על המותג. יש אחריות רבה שיש להעביר לקונים הפוטנציאליים ועוד שפע של דגשים שמשתנים בין פרויקט לפרויקט. כאשר ניגשים למלאכת בניית אסטרטגיית שיווק פרויקט נדל"ן עושים זאת בהתבססות על תכנית קצרת טווח ותכנית ארוכת טווח כאשר התקציב שעומד לרשותנו ברור ומוגדר מראש. רק כאשר אנו יודעים את הסכום אותו אנו מוכנים להשקיע שנבחן את האופן בו מחלקים את עוגת התקציב לביצועיים אופטימליים ולמכירות מוצלחות בפרק זמן קצר ככל הניתן.

1.1 הקמת אתר אינטרנט לפרויקט נדל"ן

אתר אינטרנט לפרויקט נדל"ן מחייב שימת לב לפרטים הקטנים ולערכי המותג. אתר אינטרנט הוא חלון הראווה לחברה הקבלנית ואו לחברה היזמית ודרכה הקונים בוחנים את טיב העסק. כאשר אתר אינטרנט לא נראה רציני או מכובד הקונים נוטים לברוח ולהימנע מהשארת פרטים. אתרי אינטרנט לפרויקטי נדל"ן מתוכננים היטב ונבנים לפי קוד עיצוב שמשלב כמה תכונות חשובות מאוד עבור הלקוחות שצפויים להיכנס לאתר בעתיד:

  • עיצוב אתר נדל"ן צריך להיות בוגר וסולידי.
  • עיצוב אתר נדל"ן חייב להיות נוח ופשוט לשימוש.
  • מבנה אתר נדל"ן חייב לשקף את תחומי הפעולה של החברה.
  • מבנה אתר נדל"ן דורש השקעה בבניית המותג.
  • ייעוד אתר נדל"ן להיות נציג מכירות יעיל ככל האפשר.

לפעמים משווקי פרויקטים בנדל"ן שוכחים שיש ייעוד לאתר נדל"ן והוא למכור כמה שיותר ובמהירות האופטימלית ושמים את כל הדגש על העיצוב והעברת המותג לגולשים. האמת היא שאתר מוצלח נבנה רק לאחר שהוגדרו יעדים ולאחר שעל יעדים אלו נוספו אילוצים שונים ולא להפך ולכן כאשר מחליטים על בניית אתר נדל"ן חשוב להתייעץ עם אנשי שיווק מהתחום שמחזיקים בנתונים רלוונטיים שידעו לשלב את היעילות והביצועים עם עיצוב נאה וסולידי שמצליח להעביר את המסרים שנקבעו בצורה הטובה ביותר. – פנו אלינו לייעוץ.

1.2 שימוש בשירותי מקדם אתרים לפרויקט נדל"ן

מקדם אתרי נדל"ן מכיר לרוב את סודות המקצוע ויוכל להעלות את האתר במיקומים האורגניים במנועי החיפוש השונים כדי שתוכלו לזכות בתנועה רבה וטבעית לאורך שנים. מלאכתו של מקדם אתרים אינה פשוטה, עליו להעביר אתכם מסמטה מרוחקת אי שם בעמוד החמישי במנוע החיפוש אל עבר הכביש הראשי בו כולם עוברים שהנו העמוד הראשון במנוע החיפוש. שימוש במקדם אתרים הכרחי עבור כל אתר נדל"ן וזאת כדי שניתן יהיה לחסוך הוצאות רבות על פרסום בטווח הארוך. מצד שני, השקעתו של מקדם אתרים מורגשת לרוב רק לאחר כמה חודשי עבודה מאחר ואנו לא שולטים במנועי החיפוש וכל תפקידו לספק מענה טוב יותר לגולש כדי שמנוע החיפוש יהיה נחמד אלינו ויעלה אותנו בתוצאות החיפוש. עבודתו של מקדם אתרים משלבת לרוב:

  • שיפור התוכן באתר לתאימות למילות מפתח בחיפושים פופולריים.
  • שיפור נראות האתר ומהירות הטעינה של העמודים עבור הגולשים.
  • שיפור חווית השימוש באתר על ידי תכנון נכון יותר של היררכיה באתר.
  • בניית קישורים מאתרים אחרים כדי לסמן למנוע החיפוש שזהו אתר חשוב בתחום.
  • ועוד דרכים רבים נוספים…

מקדם אתרים מקצועי שעושה מלאכתו נאמנה יוכל לחסוך לכם הוצאות רבות על פרסום בהמשך הדרך וזאת מאחר ותקבלו תנועה רבה של קונים פוטנציאלים בפרויקטים שלכם בחינם על ידי כניסות מחיפושים שונים בהם תהיו במקומות הראשונים. חברת נדל"ן שמבינה זאת תוכל להרוויח בטווח הארוך ביטחון רב יותר בהשגת לקוחות. – פנו אלינו לייעוץ.

1.3 הוספת מיקום העסק על גבי המפה

המפות הפופולריות כיום הם Google ו Waze. גוגל מחזיקה בשני המפות הללו ולכן עדכון הפרויקט שלכם על גבי המפה אינו מורכב. ישנו תהליך פשוט בו אתם רושמים את בית העסק, מיקומי הפרויקטים, וכל מיקום אסטרטגי נוסף על גבי המפה כדי שתוכלו להציע לקהל לקוחותיכם הגעה נוחה יותר במשרדים שלכם. ברגע שתופיעו על גבי המפה מנוע החיפוש יבין שאתם בקרבת מקום לחיפוש ויציג תוצאות שלכם במיקומים גבוהים יותר כחלק מניסיון של מנוע החיפוש לספק תוצאות חיפוש מדויקות ככל הניתן.

כדי להוסיף את הכתובות שלכם למפות גוגל:

  1. במידה ואין לכם חשבון גוגל פתחו אחד בקישור זה.
  2. היכנסו לגוגל לבעלי עסקים בקישור זה.
  3. התחברו לחשבון שיצרתם / כנסו לחשבון שיצרתם.
  4. בצד ימין או שמאל לחצו על התפריט (שלוש קווים)
  5. בחרו ב"הוסף מיקום" או לחצו על קישור זה.

לאחר שתופיעו על גבי המפה אתם תתחילו ליהנות מחיפושים מקומיים ותנועה גדולה ונוחה יותר של קונים.

2. שיווק נדל"ן בלוחות ובאינדקסים

בדיוק כמו מוכרי דירה יחידה גם שיווק פרויקט נדל"ן חייב להתנהל בכל החזיתות ואסור לוותר על שום אפיק בו יכולים להימצא לקוחות פוטנציאליים שיכולים לרכוש מכם נדל"ן יקר ערך. רוכשי דירה מסתובבים היכן שהם התרגלו כאשר הם חיפשו למכור את הדירה הקיימת שברשותם או כאשר שכרו דירה משך שנים רבות עד לצבירת הון עצמי למשכנתא שתאפשר להם לרכוש מכם ולכן עליכם להיות בדיוק היכן שהם מצפים לראות אתכם.

2.1 פרסום בלוחות דירות למכירה

כלל הלוחות שמוזכרות מעלה מתאימים גם לבעלי פרויקטים, בשונה מברכישת דירה עליכם לפרסם את הפרויקט בקטגוריה של דירות מיד ראשונה ובנפרד מדירות יד שנייה וכל שאר שוק העסקאות באינטרנט וזאת כדי שתוכלו לבדל עצמכם באיכות ובעיצוב בדומה לשאר מקדמי הפרויקטים בנדל"ן ברשת. פרסום בלוחות מכירת דירה בהחלט עובד ויש שמשקיעים את מלוא האנרגיה רק שם אך כמובן שבשיווק דירות יש משמעות לזמן עד למכירת כל הדירות בפרויקט ולכן נפרסם בכל מקום שרק ניתן.

לוחות מודעות למכירת דירות:

  • לוח Yad1
  • לוח Winwin
  • לוח Homeless
  • וכל לוח נוסף שמציע סביבה בטוחה..

חלק מהלוחות אינם מציעות את המרחב הנוח לשיווק פרויקטים בצורה מכובדת ועדיף להימנע מהם תוך שמירה על ערכי המותג.

2.2 פרסום הפרויקט בכלים שימושיים לנדל"ן

רוכשי דירות שמשקיעים כסף רב לא רוצים לצאת פראיירים ולכן נעזרים במבחר כלים שמאפשרים להם להיערך להשקעה כה גדולה. הם קוראים מאמרים, משווים מחירים, בודקים צפי עתידי וכמובן גם מנסים להבין מה המחיר הנכון ביותר עבור הסביבה בה הפרויקט שלכם ממוקם. בדיוק שם, בשלבים המוקדמים של החיפוש אנו רוצים להיות כדי שנקבל את הלקוח בשלב הכי פתוח והכי נקי בתקווה ללכוד אותו ולזכות בלקוח מהיר החלטה. כדי לעשות זאת ננסה להופיע בכלים מסוגים אלו:

  • כלי השוואה והערכת מחירים כדוגמת אתר מדלן.
  • אפליקציית מחירי דירות סביבי..
  • ועוד

בכלים אלו עוברים משתמשים רבים ובמידה והם רואים את הפרויקט שלכם הם יכולים להסיק שמשתלם להם להשקיע אצלכם את כספם והפרסום בהם אינו יקר כפי שהוא באתרים גדולים בנדל"ן או באינדקסים מיוחדים לכך כפי שנרחיב כעת:

2.3 פרסום באתרים מובילים לפרויקטים בנדל"ן

אט אט קמו בישראל עוד ועוד אתרים שאמנם אינם קשורים לנדל"ן אך החלו להציג מגוון רחב של פרויקטי נדל"ן בצורה מיטבית. כזו שגורמת לרוכשים לחשוב שכלל הפרויקטים נמצאים שם ובעולם הפרסום עלינו להיות היכן שהגולשים נמצאים ולא לשחרר עד שהם סוגרים עסקה. כך לדוגמה ניתן למצוא את האתרים:

חווית השימוש באתרים אלו משמעותית טובה יותר וניתן להעביר דרכם הדמיות ושרטוטים לצד מועד אכלוס ומחירי דירות בצורה טובה יותר. כך שניתן להגיע לכדי סגירה בקלות רבה יותר כאשר על המסך מוצגים רק פרויקטים בודדים בכל זמן ומאפשרים בחירה נוחה לגולש במקום העמודים המוצפים בפרויקטים כפי שהורגלנו בעבר.

3. שיווק נדל"ן באמצעים חברתיים

העולם החברתי משמעותי מאוד בקרב האוכלוסייה בישראל ומרבית האוכלוסייה מעבירה בו שעות מידי יום. בשונה מטלוויזיה ניתן להעביר מסרים ומודעות בנגישות גבוהה יותר רק לאנשים אליהם אנו שואפים להגיע ולכן עלינו למקסם את הפעילות החברתית של הקבוצה בפייסבוק, גוגל+ ובטוויטר כאשר בשאר הפלטפורמות יש בעיקר ילדים ומעט נשים אך לא במוד הנכון לרכישת דירה. את הדגש כמובן נשים ברשת הפייסבוק מאחר וכולם ובפרט המבוגרים נמצאים שם ושיטות הפרסום ברשת מתקדמות במיוחד:

3.1 הקמת עמוד / קבוצת פייסבוק לפרויקט

הקמת עמוד מתאפשרת בקלות ובכוחות עצמכם, עליכם להעלות תמונת נושא ולוגו ולהזין פרטים אודות החברה. דבר פשוט וכל אדם יכול לעמוד בזה אך אין משמעות לעמוד חברתי ריק ולכן אנו יכולים להתחיל בהזמנת חברים משלנו ולקוות שזה יתפוס. יתרה מזאת אפשר להניע גולשים מהאתר לרשת החברתית כך ניתן להעביר מסרים באופן ישיר באמצעות פוסטים ועדכונים אודות קצב התקדמות העבודות או פרויקטים נוספים שאולי יעניינו אותם לעתים אף ניתן להציע הנחות או הגרלות שוות לאלו שישתפו את העמוד וכך אתם מגדילים את מספר העוקבים והופכים למוכרים גם ברשת החברתית.

3.2 הזמנת שירותי ניהול קהילה בפייסבוק

עמוד עסקי יכול להתנהל ללא מנהל קהילה בפייסבוק אך התפקוד יהיה טוב יותר במידה ואיש מקצוע שמכיר את השפה של הפייסבוק ויודע לקרוא את הצרכים של העוקבים ינהל את העמוד. ביכולתו של מנהל קהילה מסור ומקצועי למנף את העמוד או הקבוצה שלכם בצורה יוצאת דופן תוך שמירה על ערכי המותג ויחס אדיב ומקצועי לקהל העוקבים בכל משך שעות היממה. תפקידו של מנהל קהילה בפייסבוק לגשר בין החברה ורצונותיה לבין הגולשים בצורה הטובה ביותר כך שהמסרים עוברים נכון ומתקבלים בצורה האופטימלית בידי העוקבים הרבים שמתווספים עם הזמן ולכן תמיד מומלץ להיעזר באיש מקצוע שימנע מכם לעשות טעויות שיכולות לעלות ביוקר במרחב הווירטואלי.

3.3 פרסום ממומן של קישורים ופוסטים בקבוצה

במידה ואתם רוצים לזרז הליכים ולהגיע לקהל היעד במהירות רבה יותר כפי שפתחנו את המאמר יהיה עליכם להכניס את היד לכים ולהתחיל לממן כל פרסום שאתם מעוניינים לחשוף לקהל העוקבים כדי שמספר העוקבים שיחשפו למידע החדש יגדל. אחת לתקופה פייסבוק מקשיחה נהלים וגורמת לכך שהפוסטים בקבוצות יגיעו לפחות אנשים כדי שאתם תיאלצו לשלם על כך ומאחר ואין ברירה אתם אכן עושים זאת. כדי לא לזרוק כסף לפח נעזרים באיש המקצוע ששכרנו שמנהל את הקהילה כדי שהוא יכניס איזה מתנה או פרס כלשהו למשתפים וכך מנצלים טוב יותר את הכסף שמושקע על ידי כך שמניעים פעולות אורגניות ברשת החברתית שמביא עוד ועוד עוקבים ועוד ועוד חשיפה ובעצם מרחיב את הבמה שניתנה לכם בחינם.

3.4 פרסום סרטון וידאו של הפרויקט ביוטיוב

בעולם המודרני אנו רוצים לראות הדמיות ותצוגת תכלית גם אם אנחנו בבית. עליכם להוכיח קודם כל שאתם שווים את זה ורק לאחר מכן תוכלו לקבל פניות לתיאום פגישה לעסקה. ההיצע בשוק אדיר ועליכם לבלוט ולכן ככל שתעלו יותר סרטונים והדמיות נאות ליוטיוב כך הסיכוי שגולשים יתקלו בכם וירצו לשמוע עוד. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בפרויקט שעוד לא נבנה ואין מה להציג, במקרים אלו יש להדמיה כוח רב על הדמיון של הקונים הפוטנציאליים שיכולים להבין מה היא ההשקעה בפועל ומשכך נוטים לתאם פגישה ביתר קלות. את הסרטון מתייגים בצורה נכונה ומפרסמים באתר בצורה כזו שללקוחות שיש ספקות הם יתפוגגו ברגע שיראו את הסרטון שמסביר ומגשים פנטזיות על דירה מושלמת.

4. שיווק נדל"ן באמצעים פרסומיים

רוצים תוצאות ומהר? פרסום פרסום פרסום. ההבדל בין פרסום ממומן לבין מנהל קהילה ומקדם אתרים הוא בכך שניתן להגיע לקהל רחב יותר בתקווה שבין הקהל הרחב הנ"ל יהיו קונים פוטנציאליים. בעוד בשיטות הקודמות מדובר בהוצאה קטנה בכל חודש של כמה אלפי שקלים בסך הכל. ברגע שיוצאים בקמפיין פרסומי המחירים מזנקים והעלויות משמעותיות ולכן יוצאים לקמפיין פרסומי משמעותי כאשר יש צורך בכסף עוד קודם לתחילת העבודות במה שמכונה פרי-סייל ובוחנים את כדאיות העסקה ומסתמכים על מימון נוח לאחר החתמת הלקוחות על רכישת דירה על הנייר בהתאם לחוק המכר דירות והאופציות שעומדות לרשותנו באינטרנט הם:

4.1 שימוש בפרסומות Google Adwords

במידה ומדובר בפרויקט קטן נעשה שימוש בעיקר ברשת החיפוש תוך דגש על מיקום ומילות מפתח אידיליות וזולות (המחיר נקבע במכרז וירטואלי) אך במידה ומדובר בקבלן גדול שרוצה למכור ומהר מספר לא מבוטל של דירות נעשה שימוש ברשת המדיה בפריסה ארצית תחת אחת מהאופציות הבאות: מילות מפתח גלובליות / סוגי אוכלוסייה / תחומי עניין / או שיווק מחדש. במידה ועושים זאת נכון ניתן להגיע לרף של 0.5 ש"ח לקליק על מודעה שמצד אחד מכניסה תנועה לאתר או עמוד נחיתה ומצד שני פועלת היטב לחיזוק המותג ברחבי הרשת ורבים יותר שומעים ויודעים על קיומכם דבר שפועל לטובתכם במישורים נוספים ובשלבים מאוחרים יותר בחיי העסק.

4.2 שימוש בפרסומות Facebook

פרסום בפייסבוק מאפשר לכם להשתלב בפיד התוכן של הגולשים ולהציע להם הצעות שונות בצורה דמוי אורגנית על ידי פילוח אוכלוסייה שנעשה בכלי פייסבוק. מדובר בשיטת פרסום יעילה שתופסת אותנו כאשר אנו בשעות הפנאי ולא על בסיס צרכים כלשהן. יש רבים שטוענים שזהו בעיה מאחר ואנו לא בראש של רכישת דירה בשעות הפנאי שלנו אך אחרים אומרים שזה מצוין כחלק ממהלך פרסומי נרחב באינטרנט כאשר אנו בתודעה של הקונים הפוטנציאלים ויכולים להציע את מרכולתנו גם כאשר הם לא מוכנים לכך.

4.3 רכישת שטחי פרסום באתרי נדל"ן

אתרי נדל"ן כמו אתר נדל"ן זה מכניסים תנועה רבה של רוכשים ומוכרים של דירות לצד משקיעים שבוחנים הלוואות ומגוון רחב של אפשרויות. אנו יודעים שבאתרים אלו מסתובבים קהל היעד שלנו וביכולתנו לדבר אתם בעזרת מודעות שיופיעו בצד העמודים. כדי לפרסם באתר זה או באתרי נדל"ן אחרים יש לפנות בטופס צור קשר ולדרוש לדבר עם רכש מדיה או עם מנהלי המדיה באתר. התמחור לכל מודעת פרסומת עולה בהתאם לגודל האתר ולפוטנציאל הרווח שהוא צפוי להכניס לכם. אך יש דרך נוספת לפרסם והיא באמצעות תכנים רלוונטיים בעזרת כלים כדוגמת:

  • תכנים דומים מבית Outbrain
  • תכנים דומים מבית Taboola

כלים אלו יצמידו קישור לתוכן אצלכם באתר מתחת למאמרים שעוסקים בנדל"ן במבחר אתרים גדולים וזאת מבלי להתקשר עם האתר ועל בסיס הקלקות בלבד. עלות קליק בכלים אלו עומד על כ2-3.5 ש"ח והוא אמנם יקר אך יש שטוענים שגם די יעיל.

4.4 רכישת שטחי פרסום באתרים מקומיים

רכישת באנר (פרסומת) באתרים מקומיים בהחלט יכולה להשתלם מאחר ואתרים מקומיים אמנם זוכים לקהל קטן בהרבה אך זהו קהל מאוד מדויק וממוקד בסביבה של הפרויקט ובהחלט יוכל להמליץ לחברים על הפרויקט למטרת השקעה. כך לדוגמה אפשר להשוואת אתר מקומי למקומון או עיתון שכונתי בו מאוד משתלם לפרסם מאחר והקהל יעד הטוב ביותר הוא זה שמתגורר בסמיכות מקום ורואה את היתרונות הבולטים בהשקעה בסמיכות להורים ולחברים שמתגוררים בסביבה.

כפי שאפשר לראות קצרה היריעה מלהסביר הכל, ניסינו להעביר כמה שיותר בכמה שפחות מילים אך יש שפע של אסטרטגיות שיווק נדל"ן שפועלות היטב ויש לבנות תמהיל מדויק בהתאם לסוג הפרויקט ולסכום הכסף שיש בידי היזם להשקיע. כל מקרה נבחן לגופו ואופן הפרסום בהכרח ישתנה מפרויקט לפרויקט.

 

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של Unadlan ונשמח לעזור! 
  

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שטר חוב שכירות | ייעוץ השקעות נדל"ן | קניית דירה | חוזה שכירות | משכנתא  | משכנתא למסורבים | לפרסום באתר |יצירת קשר: 058-5678901[email protected]   
Uwebsite - אפיון אתרים | WEmanage - ניהול אתרים
שיווק נדל"ן באינטרנט: המדריך המלא לשיווק נדל"ן באינטרנט!
5 (100%) 2