התייעצו איתנו:

ראשי / לימודי נדל"ן / קורס שיווק נדל"ן: הדרך ללמוד שיווק פרויקטים בנדל"ן (ברשת ומחוצה לה..)

קורס שיווק נדל"ן: הדרך ללמוד שיווק פרויקטים בנדל"ן (ברשת ומחוצה לה..)

    adimage

עולמות השיווק והנדל"ן אינם נפגשות הרבה. כאשר עולמות אלו אכן נפגשות, מדובר בעסקאות גדולות ומשמעותיות המחייבות ידע מקצועי רב שיאפשר את השגת היעדים. שיווק דירות, שיווק פרויקטים, שיווק קרקעות, כולן מחייבות הכנה משמעותית והכנה זו ניתן לרכוש במהלך קורס שיווק נדל"ן. במאמר זה נסביר מהו שיווק נדל"ן, מה המורכבות שבשיווק נדל"ן ומה לומדים בקורסים מסוגים אלו..

קורס שיווק נדל"ן

עולם השיווק והפרסום מוצף באנשי מקצוע. התחרות על לבו של כל מפרסם ומשווק גדולה מאי פעם. כדי ליהנות מפרנסה יציבה ובטוחה, כדי ליהנות מפערי רווח משמעותיים, עלינו לבחור תחום בו יש מספיק כסף אך מצד שני אין תחרות עזה מידי בין אנשי המקצוע. שיווק נדל"ן שמחייב שילוב עולמות הפוכים מבטיח מצד אחד רווחיות גבוהה ומצד שני תחרות די נמוכה. לכן, כדאי לבחון לימודים בקורס שיווק נדל"ן. כאשר מדברים על שיווק, חושבים מודרני ועדכני. כאשר מדברים על נדל"ן, חושב מיושן ועתיק. לימודי שיווק נדל"ן חייבים לעשות את הבלתי אפשרי ולחבר את ההיפוכים הללו לחבילה אחת שמשיגה תוצאות אופטימליות. הסטודנטים בקורס שיווק נדל"ן חייבים לצאת לשוק עם שני סטים של כלים משלימים שמאפשרים גישור יעיל בין עולמות הפוכים. לכן, יש משמעות לאופי הקורס ובחירת קורס שיווק מתאים שמתמקד בעולם זה בלבד. כעת שהבנו מהו שיווק נדל"ן ולמה כדאי להירשם לקורס מתאים, ניתן לעבור ולהבין מה לומדים בקורס זה:

מה הן מרכיבי קורס שיווק נדל"ן?

קורס שיווק נדל"ן מורכב מערכים משני העולמות:

  • שליש קורס עוסק במושגים והיכרות עם שוק הנדל"ן.
  • שליש קורס עוסק במושגים והכירות עם שוק השיווק והפרסום. 
  • שליש קורס עוסק בשילוב של עולמות אלו יחדיו.

בואו נעבור יחד על תכני הקורס בשיווק נדל"ן: חלק ראשון:

  1. היכרות ראשונית ומושגים מעולם הנדל"ן.
  2. לימודי חובה לרישום כמתווכים כמחויב בחוק.
  3. לימודי ניהול משא ומתן בעסקאות מקרקעין.

חלק שני:

  1. היכרות עם כלי השיווק באינטרנט ומחוצה לה.
  2. לימודי רכש מדיה וניהול קמפיינים פרסומיים.
  3. לימודי ניהול מכירה (שיחה, קופי, מיתוג).

חלק שלישי:

  1. ליווי בתכנון פרויקט בהתאמה לשיווק לאחר מכן.
  2. ניהול וסינון של לידים, ניהול שיחות, קביעת פגישות.
  3. הכנה של תצוגה, הדמיה, דירה לדוגמה ועוד.
  4. ניהול שיווק ומכירה מרחוק ובאתר הבניה (בשטח).
  5. הסרת חסמים שעומדים אל מול רוכשי הנכס.
  6. תרגול וסימולציה של עסקאות שיווק נדל"ן.

כעת, נרחיב ונעבור על חלקי קורס שיווק נדל"ן:

חלק ראשון:
1. היכרות ראשונית ומושגים מעולם הנדל"ן:

לקורס שיווק נדל"ן מגיעים אוכלוסיות מעולם הנדל"ן ואוכלוסיות מעולם השיווק. חלק מכירים מושגים משוק הנדל"ן אך רבים אינם מכירים את משמעותם. במהלך קורס שיווק נדל"ן, יש להכיר לתלמידים את מבנה השוק, מגוון סוגי העסקאות, אופן ותהליך ביצוע עסקאות נדל"ן וכמובן את השוני המהותי בין עסקאות נדל"ן ועסקאות משווקים אחרים.

2. לימודי חובה לרישום כמתווכים כמחויב בחוק:

כל אדם שעוסק בנדל"ן מחויב בקבלת רישיון תיווך. אמנם אתם לא צפויים להיות מתווכים בהגדרה, אך מרגע בו אתם משמשים כגורם מתווך בעסקאות מקרקעין, יהיה עליכם להחזיק רישיון בתוקף. לימודי תיווך אינם מורכבים מידי וניתן ללמוד הרוב לבד. אך, יש תלמידים רבים שמבקשים לגשת לקורס משלים שעוזר לעבור את מבחן המתווכים.

3. לימודי ניהול משא ומתן בעסקאות מקרקעין:

חלק גדול מתהליך מכירת נכסי מקרקעין הנו ניהול משא ומתן. בשונה מעסקאות בהן אנו מוכרים מוצר במחיר סביר, עסקאות מקרקעין נעשות על מיליונים רבים ויש לדבר בשפה שונה, לשחק על מוטיבים רגשיים ולהגיע אל ליבו של הרוכש הפוטנציאלי ולהוציא את הסכום המרבי על הדירה ואו הנכס אותו אתם אמונים למכור.

חלק שני:
4. היכרות עם כלי השיווק באינטרנט ומחוצה לה:

העולם נחלק ל-2. יש את עולם הפרסום הישן (עיתונות, רחוב) ויש את עולם הפרסום החדש (אינטרנט). בשיווק נכסי נדל"ן יש לשלב בין עולמות אלו מאחר וחלק ניכר מהלקוחות שלנו נמצאים באינטרנט וחלק ניכר מהלקוחות שלנו אינו נמצא באינטרנט. לעתים נידרש להיות יצירתיים ואף לשווק לחו"ל ואו לקהלי יעד שקשה להגיע אליהם בכלים סטנדרטיים. במהלך הקורס, יש ללמוד ולהכיר את כלל הכלים עמם נשתמש לצורך שיווק נדל"ן.

5. לימודי רכש מדיה וניהול קמפיינים פרסומיים:

למרות שנלמד כלים רבים, יהיה על סטודנטים בקורס ללמוד איך לעבוד מול כלים שונים באינטרנט. שיווק נדל"ן באינטרנט, מבוקש בימים אלו יותר מתמיד. יש להבין איך משתמשים בכלים כדוגמת Google adwords, Facebook ads, Taboola, Outbrain ועד ביצוע רכש מדיה בעזרת גופים מתווכים וישירות מערוצי תקשורת ואתרי אינטרנט פרטיים.

6. לימודי ניהול מכירה (שיחה, קופי, מיתוג):

כאשר מוכרים מוצר רגיל ואו נכס מקרקעין, יש ללמוד איך לנהל שיחה, איך לכתוב ולספר אודות המוצר וכמובן איך לבנות מותג ולשמר אותו לאורך זמן. שיווק מקצועי מבוסס על יצירת שפה והמשכיות בין חלקים שונים של השיווק. כך במידה ואנו יוצרים פרסומות, פליירים, מודעות במדיה, מצגות, הדמיות וכל כלי שיווקי אחר, נצרה שיהיה להן שפה אחידה וקבועה.

חלק שלישי:
7. ליווי בתכנון פרויקט בהתאמה לשיווק לאחר מכן:

פעמים רבות יזם נדל"ן בוחר בחברת שיווק נדל"ן כבר בראשית הפרויקט. במקרים אלו, על אנשי המקצוע שאמונים על שיווק הנכסים להכווין את היזם לבנות דירות בגדלים להם יש ביקוש, למתג את הבניה תחת שם כלשהו וכמובן להוסיף יתרונות בולטים על פני פרויקטים אחרים כך שיהיה קל יותר לשווק את הנכסים במועד מאוחר יותר.

8. ניהול וסינון של פניות, ניהול שיחות, קביעת פגישות:

כאשר משווקים מאות דירות בפרויקט נדל"ן, יש תקציב פרסום ושיווק שניתן לנהל ולייצר עמו כמות גדולה של פניות. פניות אלו חייבות מענה מידי ומדויק שבהם הקונים הפוטנציאליים מסוננים ומקוטלגים כך שניתן לשפר את הקמפיין הפרסומי ולהביא כמה שיותר מהפונים לפגישות בשטח ולסגירות מהירות.

9. הכנה של תצוגה, הדמיה, דירה לדוגמה ועוד:

בפרויקטים רבים מוטלת על משווקי הנדל"ן משימה מורכבת במיוחד. עליהם לשווק דירה על הנייר. עליהם לשווק דירה שאינה בנויה ואינה קיימת. במקרים אלו יש להיעזר במגוון רחב של עזרים כדוגמת סרטוני וידאו, הדמיות וירטואליות ופיזיות לצד הכנה של דירה לדוגמה. יש ללמוד איך מנהלים אופרציה זו לתוצאות אופטימליות.

10. ניהול שיווק ומכירה מרחוק ובאתר הבניה (בשטח):

שיווק פרויקט דירות מחייב במקרים רבים עובדים בשטח. כלומר, אנשי מכירות שיושבים במשרד ומקבלים את קהל המתעניינים ברכישה. על אנשי מכירות אלו (משוקי נדל"ן בפועל..) לזהות את הנכנסים לפי שפת גופם ולנהל מולם שיחה שמותאמת למידותיהם. עליהם להשאיר רושם ראשוני מעולה הכולל תחושות אמפתיה, שכנוע והסרת חסמים.

11. הסרת חסמים שעומדים אל מול רוכשי הנכס:

ישנם מתעניינים רבים שנכסים לבחון קניית דירה אך יש להם מכשולים שונים לעבור. לפעמים מדובר במכשול תדמיתי ואו אנושי, לפעמים מדובר במכשול פיזי כדוגמת הצורך בקבלת הלוואת משכנתא בכדי לבצע את העסקה. איש מכירות טוב חייב לדעת להסיר חסמים ולהציע הטבות שונות שיביאו לכדי סגירת עסקה במינימום התפשרות מצד היזם.

12. תרגול וסימולציה של עסקאות שיווק נדל"ן:

גם לאחר שמשלבים בין עולמות השיווק והנדל"ן יחד, יש צורך בתרגול רב לפני שיוצאים לשטח. כלומר, שיעור שלם בסוף הקורס יוקדש ליישום ערכים שונים בשטח. הדמיה של מוכר ורוכש והעלאתם של בעיות שונות שיש לפתור. זאת, מאחר ובמידה ונשקיע כסף רב ונביא רוכשים פוטנציאליים לפגישה – עלינו לסגור עסקאות!!!

לסיכום,

שואפים לעסוק בשיווק נדל"ן. כדאי לכם להגיע לתחום זה מוכנים מאחר ויהיה לכם הזדמנות אחת בלבד להצליח. קורס שיווק נדל"ן צפוי להכין אתכם להתמודדות על פרויקטים שונים של יזמי נדל"ן ובעצם יאפשר לכם להבין את המורכבות וההזדמנות שיש לכם בשיווק של עשרות ואו מאות נכסי נדל"ן בו זמנית. במידה ואתם רוצים ללמוד שיווק נדל"ן, השאירו פרטים ונעזור לכם:

או בדקו על הקורס במכללת יזמות נדל"ן

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של Unadlan ונשמח לעזור! 
  

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שטר חוב שכירות | ייעוץ השקעות נדל"ן | קניית דירה | חוזה שכירות | משכנתא  | משכנתא למסורבים | לפרסום באתר |יצירת קשר: 058-5678901[email protected]   
Uwebsite - אפיון אתרים | WEmanage - ניהול אתרים
קורס שיווק נדל"ן: הדרך ללמוד שיווק פרויקטים בנדל"ן (ברשת ומחוצה לה..)
5 (100%) 1