התייעצו איתנו:

ראשי / עסקאות נדלן / מכירת דירה / פרסום דירה למכירה: איפה לפרסם ומה לכתוב במודעת פרסום דירה למכירה?

פרסום דירה למכירה: איפה לפרסם ומה לכתוב במודעת פרסום דירה למכירה?

    adimage

פרסום דירה למכירה נראה פשוט ממבט ראשון. בפועל, כדי למכור דירה ומהר, עלינו להפעיל מניפולציות שונות ולנצל את מרחב הפרסום שעומד לרשותנו עד תום. פרסום דירה למכירה יכול להיעשות במגוון דרכים ואנו נעמוד על האפשרויות השונות וננסה להכווין אתכם לשיטות השיווק הטובות והמוצלחות ביותר שמביאות תוצאות בשטח.

פרסום דירה למכירה

יש ברשותכם דירה וברצונכם להעמידה למכירה? מאמר זה יעשה סדר בתהליך לפרסום דירה ויעזור לכם להגיע לכדי תוצאות טובות ומהירות במיוחד!. אך, כדי לסדר את הדברים בצורה הנכונה עלינו להפריד בין שני אפיקי הפרסום שעומדים לרשותנו:

  1. הממד הוותיק – פרסום במקומונים, עיתונים, שלט דירה למכירה וכן הלאה..
  2. הממד החדש – פרסום בלוחות מכירת דירות, פרסום באפליקציות, פרסום ממומן ברשת..

במאמר זה איננו מתייחסים לממד הוותיק וזאת מאחר ואין הרבה צורך בהכוונה לפרסום דירה במקומון או בכל דרך אחרת. אנו ננסה לנצל את הממד החדש והיעיל הרבה יותר וזאת כדי להשיג את התוצאות הראויות. כאשר מתייחסים לממד החדש, חיוני מאוד להבין מי אנחנו ומה תפקידנו וכך בעצם אנו נוכל למכור את הדירה מהר!

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של Unadlan ונשמח לעזור! 
  

פרסום דירה למכירה באינטרנט ובאפליקציות

זהו סוד ידוע שמרבית עסקאות המקרקעין יוצאות לדרך מלוחות הנדל"ן ומפעילות ברחבי הרשת. אנשים עסוקים מאוד, אינם בהכרח קוראים מקומונים או מטיילים ברחובות בחיפוש דירה כבעבר. ברגע שמבינים זאת ניתן להשקיע את מרב המאמצים במקומות בהם אכן יש סיכוי גדול להגיע לקהלי היעד הנכונים – אנשים שמחפשים לרכוש דירה בפועל!. אך לא מספיק עוד להגיע אל קהל היעד הנכון, יש צורך להגיע אל קהל היעד בצורה הנכונה. כלומר, עליכם לגרום לפעולה מצד הלקוחות שיושבים בבית ואינם ששים לצאת לסבב דירות מייאש..

כדי להגיע לתוצאות טובות, נתחיל בשלב ראשון באפיון התפקידים:

  • מי אתם: לצורך פרסום הדירה אתם אנשי שיווק שחייבים למכור ומהר!
  • מי הלקוח: אדם אקראי שרוצה לראות כמה שיותר לפני ביקור בדירה.
  • היעד: להבין היטב את הלקוח ולעשות הכל בכדי להשיג את המכירה.

הגדרות אלו חשובות מאוד מאחר והן יכניסו אתכם לקו המחשבה הנכון בכל שלב ושלב. כעת אנו ננסה לעבור שלב שלב בשיווק דירה באינטרנט:

הכרות עם סביבת הדירה

אנו נתקלים לא אחת במוכרי דירות אשר מתגוררים בנכס מסוים שנים רבות אך כלל לא מכירים את הסביבה. נכון, הם מכירים את המרכז המסחרי של השכונה ואולי אף את השכנים לבניין אך לא הרבה מעבר לכך. כאשר מקבלים החלטה למכור דירה, חשוב מאוד להכיר את היתרונות והחסרונות של השכונה, הסביבה הקרובה והעיר בה אתם מתגוררים. ככל שתכירו טוב יותר את הסביבה בה הדירה ממוקמת, כך תוכלו להדגיש את היתרונות ולמכור טוב יותר את הנכס שברשותכם.

מחקרים מראים שבשנים האחרונות מחפשי הדירות כבר אינם מחפשים רחוב מסוים ואו דירה בבניין מסוים אלא מחפשים ברמת השכונה. כלומר, הם מחפשים דירה בהתאמה לאוכלוסייה המקומית, בהתאמה לחינוך האיכותי וכן רמת השירות העירוני שמוצעת לדיירי השכונה. ככל שתכירו את השכונה טוב יותר ותדגישו את אותן הנקודות כך אתם ככל הנראה פונים ליותר לקוחות רציניים שמחפשים דירה בשכונה זו.

הכנת הדירה לצילום תמונות

גם דירות משופצות ונאות במיוחד אינם שומרות על מראה אחיד כך הזמן. ישנם צעצועים על הרצפה, רהיטים שאינם במקום, ושלל אלמנטים שפוגעים במראה הנקי והמיוחד שיש לדירה שלכם. ומן הצד השני ישנם דירות מוזנחות וישנות בהם יש צורך בהעמדה והתאמה של נראות הדירה. בשני המקרים חיוני מאוד לעבור וליישר את הדירה בצורה הטובה ביותר בכדי שהתמונות יראו מחמיאות ומזמינות כך שמתעניינים רבים יבחנו את הנכס שלכם בכובד ראש וברצינות. כדי להגיע ליעד זה עליכם להקפיד על הדברים הבאים:

  • שמירה על ניקיון וסימטריות רבה בבית.
  • העברה / הסתרה של ריהוט בולט ולא סימפתי.
  • צילום מזוויות המגדילות את מראה הבית.
  • צילום בשעות הנכונות של היום ועם נוף במידת האפשר.
  • הדגשה של כל פרט חיובי בדירה בצילומים.

באינטרנט אנו נעזרים בשני חושים עיקריים: 1. ראיה. 2. דמיון. המשמעות היא שעלינו לנסות לנצל חושים אלו בצורה הטובה ביותר. עלינו להציג תמונות מחמיאות שמפעילות את הדמיון של הרוכשים הפוטנציאלים שכעת מדמיינים את חייהם בנכס שאתם מוכרים. במידה ותצליחו לחבור לאותם חושים של הלקוחות, קרוב לוודאי שתצליחו לקבוע פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

הערכת מחיר דירה

הערכת מחיר דירה הנו שלב קריטי במיוחד. מדובר בשלב בו אנו מקבעים את הערך של הנכס שלנו בהתבסס על הערכת שמאי ואו על ידי השוואת הדירה שלנו לדירות של אחרים ועסקאות קודמות שנעשו בקרבת מקום עם נתונים זהים או דומים לשלכם. יש לנקוט ביתר זהירות בשלב זה מאחר ובמידה וקובעים מחיר גבוהה מידי מאבדים לקוחות וזמן יקר ובמידה וקובעים מחיר נמוך מידי הרי שמפסידים כסף רב ולא מומלץ להפסיד כסף..

המחיר הנו הפרט החשוב ביותר והראשון שהקונים הפוטנציאליים נחשפים אליו. כן, במידה והמחיר אינו נכון הם ימשיכו הלאה ואו לא יחשפו למודעה כלל וזאת על אף שאולי מדובר בדירה הנכונה ביותר עבורם. לפעמים חשוב מאוד לקבוע מחיר גבוהה במעט מהמחיר הרצוי בכדי לשמור מקום לוויתור במהלך המשא ומתן, אך חשוב מאוד להיזהר לא להעלות את מחיר הדירה מעבר לרף היכולת של הגולשים (העלאה של עשרות אלפים בודדים בתוך מאות אלפים. כלומר, לא מעלים מ-1,590,000 ל-1,600,000) מאחר ואז מאבדים רבים מהלקוחות בסינונים השונים בלוחות הפרסום ברשת.

הגדרת קהל היעד אליו אנו פונים

אחרי שאתם יודעים מה ערכה של הדירה שלכם, לאחר שאתם מכירים את השכונה והסביבה המידית של הנכס כנדרש, לאחר שאתם הכנתם את כל הנדרש בכדי לפרסם את הדירה בשלל מקומות. זהו השלב שיש לעצור לרגע ולחשוב!. בשלב זה חיוני מאוד להגדיר את הקונים הפוטנציאליים של הנכס. תסתכלו מסביב ותבחנו מי הם התושבים החדשים בשכונה ועבור מי הדירה שלכם תתאים בצורה הטובה ביותר.

חשוב מאוד לאפיין את קהל היעד שצפוי להתעניין בדירה בצורה יעילה. ביכולתנו לבחור מבין האפשרויות הבאות:

  • רווקים – דירות קטנות ונוחות למגורי יחיד.
  • משפחות צעירות – דירות קטנות אך מרווחות למשפחה צעירה.
  • משפחות מבוססות – דירות רחבות ידיים עם מגוון שירותים קהילתיים.
  • משפחות משפרי דיור – דירות משופצות וגדולות יותר (פנטהאוז, גן)
  • משקיעים – דירות בעלות תשואה גבוהה בעבור המשקיעים.

קבלו החלטה לאיזה פלח אוכלוסיה אתם פונים וזאת כדי שהשלב הבא בה אתם מפרסמים את המודעה תיעשה בשפה ובצורה הנכונה ביותר.

פניה ישירה לקהלי היעד – פרסום המודעה

מפרסמים את המודעות בכל לוח ובכל מקום שיאפשר זאת! לא מוותרים על שום מקום חינמי לפרסום מודעת המכירה של הדירה ולא מוותרים על שום מקום בו דורשים עשרות שקלים בודדים. ככל שיותר עיניים יחשפו למודעה שלכם כך הסיכוי שלכם למכור אותה עולה בהתאמה. לאחר שיש לכם את כל המידע הרצוי מומלץ להתחיל בפניה הישירה לקהל הקונים:

הפניה לקונים תהיה בשפה אחידה וישירה. שפה ברורה ולא מתנשאת. חיוני מאוד להיות ידידותיים מאוד במודעה ואף להשקיע בסמיילי 🙂 כדי לגרום לתחושות חיוביות מצד הנחשפים למודעה. במודעות אלו באינטרנט יש מספר אלמנטים שניתנים למילוי ולהצגה:

  • מיקום הנכס – חשוב לבחור מיקום מדויק של הנכס.
  • תיאור הנכס – הרחיבו בתיאור תוך פניה ישירה לקהל היעד שבחרתם.
  • תמונות הנכס – צרפו מקסימום תמונות מחמיאות אך לא מזויפות של הנכס.
  • מחיר הנכס – הפרט החשוב ביותר – בלעדיו לא יפנו אליכם.

כאשר פונים לקהל היעד הנכון עם תיאור מלא ותמונות איכותיות ומחמיאות והמחיר אכן שפוי ומדויק הרי שרבים מאוד יבקשו לבקר בנכס ובתוך פרק זמן קצר במיוחד. המשמעות היא שהשקעה בפרסום דירה למכירה באינטרנט היא המפתח למכירה מוצלחת ומהירה של הדירה. פרסום דירה למכירה באינטרנט לא אמור לקחת יותר מידי זמן אך מחייב היערכות ותכנון מדויק ככל האפשר. נראה לכם פשוט? תתפלאו אבל רבים לא יודעים לבצע פרסום דירה למכירה כהלכה ונתקעים עם דירה פרקי זמן ארוכים במיוחד!.

רוצים שמתווך דירות יסייע לכם למכור את הדירה? השאירו פרטים:

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של Unadlan ונשמח לעזור! 
  

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שטר חוב שכירות | ייעוץ השקעות נדל"ן | קניית דירה | חוזה שכירות | משכנתא  | משכנתא למסורבים | לפרסום באתר |יצירת קשר: 058-5678901[email protected]   
Uwebsite - אפיון אתרים
פרסום דירה למכירה: איפה לפרסם ומה לכתוב במודעת פרסום דירה למכירה?
5 (100%) 1